piątek, 2 czerwca 2017

Szampon DOVE- reczenzja

HEJ! 

Dzisiaj przychodzę do was z recenzją: Nutritive Solutions Intensive Repair szampon do włosów zniszczonych.


Jest to szampon do włosów zniszczonych, czyli takich jak posiadam ja, więc postanowiłam go wypróbować, bo przyznam się nigdy nie używałam szamponu z firmy DOVE. Lubię ryzykować, więc go kupiłam. 
Czy jestem zadowolona z tej decyzji? 

TAK.





Produkt nadaje doskonałą miękkość moim włosom, one go po prostu uwielbiają, nie obciąża ich, a u mnie to jest naprawdę powszechny problem. Mam proste, wcale nie puszyste włosy, dodatkowe obciążenie naprawdę nie jest mi potrzebne. 
Kolejnym plusem jest jego zapach, naprawdę cudowny, jest to bardzo ważny czynnik, chyba każda z nas lubi, gdy włosy pięknie nam pachną, gdy użyję tego szamponu otrzymuję taki efekt. 
Szampon DOVE nadaje moim włosom zdrowy i piękniejszy wygląd.
Jestem ciekawa, czy po dłuższym stosowaniu będzie zapobiegał wypadaniu i ochroni moje włosy przed zniszczeniami. Producenci to zapewniają, ale wiecie jak to jest... 














A Wy używałyście tego szamponu? Macie o nim dobre zdanie? Piszcie koniecznie! :)

8 komentarzy:

  1. Uwielbiam ten szampon, szczególnie włosy po nim i jego zapach! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie przepadam za kosmetykami do włosów z Dove. Często miałam po nich problemy ze skórą głowy.

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    spiked-soul.blogspot.com

    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak to już jest, jedno dla jednych jest dobre, dla innych już nie. :)
      Wpadnę :)

      Usuń
  3. Szampony z dove mi nie leżą. Za to uwielbiam ich jedną odżywkę do włosów świetnie się sprawdza :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi ten się ten podoba. :) Może kiedyś na nią natrafię :)

      Usuń
  4. Wydaje się super! :)

    Pozdrawiam ♥
    yudemere

    OdpowiedzUsuń