poniedziałek, 29 maja 2017

Moje ulubione filmy- dramat TOP10

HEJ!

Przychodzę dzisiaj z rankingiem moich ulubionych filmów, ale że jest ich naprawdę ogrom, podzielę je na gatunki.
Zacznę chyba od najczęściej oglądanych przeze mnie filmów, czyli dramaty, bądź melodramaty, jak kto woli. :)
Do każdego filmu dodam ocenę od 1-10 oraz opis.
Mam nadzieję, że komuś z Was pomogę odnaleźć swój idealny film, a jak nie to naprowadzę przynajmniej na tą drogę. :)


                                                    1. ,,Zanim się pojawiłeś'' 

Opis: Dziewczynę z małego miasteczka zaczyna łączyć więź ze sparaliżowanym mężczyzną, którym się opiekuje.
Moja skala: 10/10 <3


 2. ,,Siedem dusz'' 

Opis: Mężczyzna przedstawiający się jako urzędnik podatkowy pojawia się w domach siedmiu śmiertelnie chorych dłużników, by sprawdzić jakimi są ludźmi. Ma dla nich niezwykły dar.
Moja skala: 8/10


3. ,,Poradnik pozytywnego myślenia'' 

Opis: Pat Solitano, po tym jak stracił pracę, dom oraz żonę, spędził w szpitalu psychiatrycznym kilka miesięcy. Wrócić do społeczeństwa pomagają mu rodzice, przyjaciele i piękna dziewczyna. 
Moja skala: 9/10 


4. ,,Gwiazd naszych wina'' 

Opis: Cierpiąca na raka tarczycy Hazel za namową rodziców idzie na spotkanie grupy wsparcia. Poznaje tam nastoletniego Gusa, byłego koszykarza z amputowaną nogą
Moja skala: 8/10 


5. ,,Czas na miłość'' 

Opis: Kończąc 21 lat Tim Lake odkrywa, że może podróżować w czasie. Postanawia więc uczynić świat lepszym, znajdując sobie dziewczynę. 
Moja skala: 8/10 

6. ,,Twój na zawsze'' 

Opis: Poturbowany przez policjanta Tyler postanawia w akcie zemsty uwieść córkę funkcjonariusza.
Moja skala: 9/10 

7. ,,Love Rosie'' 

Opis: Rosie i Alex znają się od dzieciństwa. Gdy chłopak wyjeżdża z Dublina na studia do Ameryki, ich wieloletnią przyjaźń czekają ciężkie chwile.
Moja skala: 10/10 <3

8. ,, Dla ciebie wszystko'' 

Opis: Na pogrzebie przyjaciela dochodzi do spotkania byłych kochanków. Dawne uczucia i związane z nimi konflikty powracają. 
Moja skala: 8/10 

9. ,,Zostań, jeśli kochasz'' 

Opis: Mia Hall, nieśmiała i utalentowana muzycznie nastolatka, zawieszona przez jeden dzień między życiem a śmiercią musi zdecydować, po której stronie zostanie.
Moja skala: 7/10 

10. ,,Wciąż ją kocham'' 

Opis: John i Savannah, choć z różnych światów, zakochują się w sobie od pierwszego wejrzenia. Wkrótce rozdzieli ich wojna.
Moja skala: 8/10 

Mam nadzieję, że wy też kochacie, bądź pokochacie te filmy. :) 
Ps. Kolejność ich zamieszczania jest PRZYPADKOWA. ;)


3 komentarze:

  1. Widzę, że mamy podobny gust :) oglądałam 7 z tych filmów i wszystkie mi się podobały ;)
    Obserwuję i życzę powodzenia w blogowaniu!

    Pozdrawiam,
    ksiazkowapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie wszystkie widziałam, chętnie obejrzę.

    OdpowiedzUsuń