piątek, 18 sierpnia 2017

Mleczko do ciała- Aloe Vera

HEJ! 
Dzisiaj o kolejnym kosmetyku, który otrzymałam poprzez stronę ambasadorka kosmetyczna. Naprawdę polecam udział w kampaniach oferowanych przez tą stronę, ponieważ nie znajdują się tam kosmetyki ogólno dostępne.
Czyli dzisiaj o aloesowym nawilżający mleczku do ciała Aloe Vera od Instituto Espanol.



Od portalu:
Kosmetyki hiszpańskiej firmy Instituto Espanol wspaniale oczyszczają, regenerują i odżywiają oraz znacznie poprawiają kondycję skóry — nawilżając ją i ujędrniając. Dzięki zawartości antyoksydantów preparaty te niwelują działanie wolnych rodników, a w efekcie odmładzają skórę.
Od producenta: 
ALOE VERA Nawilżające mleczko do ciała na bazie aloesu odświeża, odmładza i troskliwie pielęgnuje skórę. Przywraca jej komfort i zdrowy wygląd. Kosmetyk sprawdza się w codziennej pielęgnacji, po kąpieli oraz goleniu. Doskonale regeneruje naskórek i łagodzi podrażnienia — koi i przynosi ulgę. Zwęża pory i wygładza.


Moja opinia: 
Mleczko bardzo dobrze nawilża, efekt utrzymuje się przez kilka godzin. Pod tym względem nie mam żadnych zastrzeżeń. Rzeczywiście po dłuższym użyciu produktu zauważyłam zmiany skóry: stała się gładka. Niestety po goleniu nóg, gdy nałożyłam olejek, poczułam nieprzyjemne swędzenie, trwało to chwilę i na szczęście nie zostawiło po sobie zaczerwień, albo innych nieprzyjemnych zmian. Kolejnym minusem jest zapach. Jest odwiedzający, ale mi nie przypadł za bardzo do gustu. Może dlatego, że w olejkach, czy balsamach lubię słodkie zapachy. Buteleczka jest mała, (100ml.) ale wydajna używam go dość dużo czasu, a jescze sporo mi pozostało. Myślę, że takie rozwiązanie jest dobre. Spokojnie zmieści nam się do torebki, czy na podróż i nie będzie zabierać dużo cennego miejsca.  

Kosmetyk jest wart polecenia. A Wy zostaliście się z portalem ambasadorka kosmetyczna? Macie coś stamtąd? 
Zachęcam do komentowania i obserwowania. Cieszę się każdym nowym wyświetleniem, komentarzem i obserwatorem.  ❤



6 komentarzy:

  1. Słyszałam o portalu, ale nie mam takie szczęścia do bycia ambasadorką.
    Ja aloesu potrzebuję! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno niedługo się uda😊
      Hah, a aloes Ciebie. 😀

      Usuń
  2. lubię aloesowe kosmetyki :) portalu nie znam, ale chętnie zajrzę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dostałam dezodorant Aloe Vera. Działanie fajne, zapach cudowny.

    OdpowiedzUsuń