czwartek, 3 sierpnia 2017

,,Zapisane w wodzie" P. Hawkins (recenzja)

HEJ! 

Dzisiaj dla odmiany o książce, mianowicie o ,,Zapisane w wodzie".
Paula Hawkins ,,zasłynęła" pisząc ,,Dziewczyna z pociągu". Szczerze to nie czytałam tej książki, oglądałam tylko film, który moim zdaniem był po prostu średni. Jak się przydarzy okazja to przeczytam.



Opis:

Przejdźmy do właściwej książki.
Opis na okładce nie daje za dużo wiadomości, o czym, kim będzie dokładnie ta książka.

 - Alec, obudź się. Obudź się! 
 Nel Abbott nie żyje. 
 Znaleźli ją w wodzie.
 Skoczyła. 

I to by było na tyle jeśli chodzi o opis. Jest bardzo tajemniczy, a jak coś jest tajemniczego my chcemy to odkryć. Tak było właśnie ze mną. Myślę, że taki opis jest dobrym rozwiązaniem, jak zaciekawił mnie to pewnie i zaciekawi/ł innych potencjalnych czytelników.

Więcej o książce można znaleźć w na okładce w środku. Ale rzadko kupując książkę zaglądamy do środka. Nieprawdaż?

Z racji tak krótkiego opisu, sama postaram się opisać to i owo:
W pewnym miasteczku położonym nad rzeką, jest miejsce zwane przez mieszkańców Topieliskiem. Ta nazwa wzięła się z tego, że dużo kobiet zakończyło tam swój żywot.
Kobieta, która zainteresowała się tym miejsem oraz zdarzeniami, które tam się odbywały, zostaje znaleziona martwa na Topielisku. Nel Abbott, bo o niej mowa ma córkę- Lenę oraz siostrę (z którą się nie dogadywała) Jules. Kobieta zastanawia się dlaczego Nel skoczyła z nie chcę w to uwierzyć. Próbuje odkryć co się stało. W międzyczasie przeplatane są inne osoby.

Moja opinia:

Aby w pełni zrozumieć książkę, trzeba naprawdę, ale naprawdę się w nią wczytać. Nawet najmniejszy hałas mi przeszkadzał. Dużo rzeczy do zapamiętania, więc raczej nie polecam robić długich odstępów od dalszej lektury. 
Co do historii to naprawdę jest ciekawa i ma potencjał. Zaciekawiła mnie. 
Jak na tego rodzaju książki znajduję się tu dużo zagadek, więc nic dziwnego.. 
Ale czy polecam tą książkę do przeczytania? 
Hmmm... szczerze to trudno jest mi określić daną stronę... Nie polecam jej osobom, które lubią lekkie książki, a polecam tym którzy lubią zagadki. 


 


A Wy czytaliście tą lub inną książkę tej autorki? Lubicie ją?
Piszcie, chętnie poznam Wasze zdanie!
Do następnego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz