czwartek, 10 sierpnia 2017

Moje nawilżenie rąk, czyli krem vitea (recenzja)

HEJ! 
Dzisiaj o nawilżającym kremie do rąk vitea.
Produkt ten został mi polecony, więc pomyślałam - ,,dlaczego nie?" i zakupiłam go w aptece za ok. 4zł. Cena naprawdę niska, więc nie spodziewałam się za wiele. Ale tani nie znaczy zły.



Na początek kilka słów od producenta:

Vitea Nawilżający krem do rąk Papaja posiada oryginalną recepturę i urzekający zapach. Roślinne ekstrakty i naturalne składniki zawarte w formule produktu zaspokajają ciało i zmysły. Wszystkie składniki zawarte w tym produkcie są starannie dobrane tak, by móc zaoferować jak najwyższą jakość. 

Tego kremu do rąk należy używać, jeżeli masz bardzo suchą, zniszczoną i popękaną skórę rąk, wrażliwą na mróz, wiatr, czy zmianę temperatury. Oraz, gdy Twoje dłonie są narażone na częsty kontakt z detergentami i chlorowaną wodą. 

Krem posiada lekką konsystencję, dzięki czemu szybko się wchłania i nie pozostawia na skórze tłustej warstwy. Formuła produktu zawiera dużo dobroczynnych składników dostosowanych do Twoich potrzeb: 
- d-panthenol łatwo wnika w głąb skóry i paznokci, gdzie dokładnie chroni skórę dłoni, łagodzi podrażnienia i zaczerwienienia 
- masło shea przywraca gładkość i miękkość, natłuszcza i odżywia skórę dłoni i płytkę paznokci 
- oleje ze słodkich migdałów i moreli dają natychmiastowe ukojenie wysuszonym dłoniom, wygładzają i regenerują, zapobiegają odwodnieniu skóry
- ekstrakt z papai głęboko nawilża, intensywnie wygładza skórę i paznokcie dłoni, ujędrnia i uelastycznia 
 



Moja opinia: 

Opakowanie na krem jest wygodne, miękkie, zamykane na klik. Bez problemu można wsadzić je do jakiejś torebki, czy torby podróżnej. 
Zapach jest przyjemny, bardzo owocowy. Podoba mi się.
Posiada lekką konsystencję oraz dobrą wydajność.
Po nałożeniu kremu od razu czuję nawilżenie. Nie robi się efekt tłustych rąk, którego nienawidzę. Krem łatwo i szybko się wchłania. Daje sobie radę z moimi lekko wysuszonymi dłońmi. Niestety nawilżenie czuć tylko do kontaktu z wodą, po np. umyciu dłoni, trzeba smarować ręce kolejny raz.
Jeśli chodzi o wygładzenie paznokci to można zauważyć lekką zmianę po użyciu.
Reasumując to polecam ten krem, mimo kilku wad. 
Skala:8/10
Jak na swoją cenę wydaję się naprawdę dobry.




Spotkaliście się z tym kremem? Lubicie go? Czy macie inne swoje sprawdzone?
Czekam na komentarze, pozdrawiam i do następnego!

2 komentarze:

  1. Nie mam w zwyczaju używać kremów do rąk a jak już to robię to tylko wtedy kiedy widzę i czuję suchość na skórze dłoni :D
    Fajnie, że taki tani i się fajnie sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem też tak kiedyś miałam😁 Krem był dla mnie dość sporym zaskoczeniem, oczywiście pozytywnym 😊

      Usuń