środa, 30 sierpnia 2017

Good Foot Podology od Delia Cosmetics

HEJ! 
Dzisiaj o ostatnio dość znanej serii do pielęgnacji stóp, które oferuje nam marka Delia, czyli Good Foot Podology.
Miałam przyjemność zostania recenzentką kosmetyków, cieszę się, bo moje stopy potrzebowały pielęgnacji. Niestety bardzo rzadko używałam jakiś kremów, bądź peelingów, więc ich stan był nie za dobry.
Przejdźmy do recenzji:
Kosmetyki zostały zapakowane w piękne białe pudełko oraz były przepasane zieloną wstążka.




A w środku? W środku znajdowały się same cudowności.




Bardzo fajnie jest to, że na każdym produkcie mamy numer w jakiej kolejności używać dany kosmetyk.

Nr 1.0 - Kąpiel perełkowa  






Od producenta: 
*Intensywnie zmiękcza zrogowaciałą skórę - za sprawą wysokiego stężenia mocznika. 
*Ułatwia usuwanie martwego naskórka - po kąpieli stóp martwa, gruba i zrogowaciała tkanka jest łatwa do usunięcia. 
*Relaksuje i przygotowuje do dalszej pielęgnacji - dokładnie oczyszczone stopy są bardziej podatne na przyjęcie składników aktywnych. 




Moja opinnia: 
Po otwarciu opakowania czujemy bardzo odwiedzający zapach i widzimy przepiękny kolor perełek. 





Perełki dość szybko rozpieszczają się w wodzie i nadają piękny zielono-niebieski kolor. 
Uważam, że z tą kompielą można się odprężyć i zrelaksować. Kąpiel doskonale przygotowuje do dalszej pielęgnacji. Myślę, że dobrze zmiękcza zrogowaciałą skórę. 
Jest jednym z najlepszych kosmetyków z tej serii. 

Nr 2.0 - Peeling  





Od producenta: 
*Skutecznie usuwa zrogowaciały naskórek - przez masaż złuszczającymi, naturalnymi drobinkami z pestek moreli, łupin orzecha włoskiego i migdałowca. 
*Wygładza i zmiękcza - dzięki zawartości allantoiny i gliceryny. 
*Nawilża i odżywia - masło Shea i witamina E. 
*Odświeża i relaksuje - ekstrakt z dzikiej wodnej mięty. 





Moja opinia: 
Po odtworzeniu tubki, zamykanej na klik, poczuć możemy podobnie jak u kąpieli perełkowej odwiedzający zapach.
Peeling jest białego koloru z brązowymi drobinkami (niestety nie posiadam zdjęcia)
Bardzo dużym plusem produktu jest to, że nie podrażnia skóry nóg przy czym usuwa zrogowacały naskórek. Już po pierwszym użyciu zobaczyłam i poczułam lekkie zmiany na skórze stóp: były dobrze nawilżone oraz wygładzone.
Bardzo fajny kosmetyk.

Nr 3.0 - Krem - pianka 





Od producenta: 
*Nawilża - dzięki połączeniu głęboko nawilżających składników aktywnych: mocznika, gliceryny i betainy. 
*Pokrywa delikatną warstwą ochronną - utworzy ją skwalan, który zapobiega utracie wilgoci. 
*Odświeża i koi - ekstrakt z aloesu i d-panthenol. 





Moja opinia: 
Pianka to zdecydowanie mój faworyt z całego pudełka kosmetyków, które otrzymałam. I nie tylko mój, jak czytałam recenzje innych testerek wiele z nich pisało to samo. 
Nie dość, że pianka bardzo szybko się wchłania to ma super konsystencję. Bardzo dobrze nawilża stopy i odświeża. Dodatkowo koi podrażnienia. 
Super produkt. 

Nr 3.1 - Maska do stóp wygładzająco - regenerująca 




Od producenta: 
*Nawilża i pozostawia skórę jedwabiście gładką - dzięki olejowi sojowemu. 
*Odżywia i regeneruje suchą skórę - za sprawą masła shea. 
*Niweluje szerokość i przynosi ulgę bardzo suchej i popękanej skórze - zadba o to lanolina. 
*Przywraca dobrą kondycję zniszczonym stopom - dzięki allantoinie. 
*Odświeża i relaksuje - wpływ ekekstraktu z dzikiej wodnej mięty. 





Moja opinia: 
W środku pudełeczka znajduję się mała saszetka oraz skarpetki.




Zawartość szaszetki trzeba wysmarować w suche stopy, a potem nałożyć skarpety. Albo na całą noc, albo na 30 minut. Ja wybrałam tą krótszą opcję.
Jak zdjęłam skarpetki stopy były bardzo nawilżone, gładkie i odżywione. Skóra stóp nie była już sucha i szorstka, tylko przyjemna w dotyku.
Super rozwiązanie!

Nr 3.2 - Ekspresowy żel do usuwania zrogowaceń 





Od producenta: 
*Pomaga usunąć zrogowacenia - działanie kwasów hydroksylowych oraz wodorotlenku potasu.
*Przywraca zdrowy wygląd stóp - usunięcie martwych, zrogowaciałych komórek nada gładkości i jedwabistości. 
*Relaksuje i poprawia komfort - stopy pozbawione zrogowaceń są miękkie w dotyku i doskonale przygotowane do zabiegu pedicure. 





Moja opinia: 
Po odtworzeniu pudełeczka w środku zobaczymy tubkę zamykaną na klik. 




Żel jest białego koloru o bardzo rzadkiej konsystencji, co jest minusem produktu. 
Szczerze powiedziawszy używałam bo tylko raz, na moje mało wyczuwalne zrogowacenia i kosmetyk sobie z nimi poradził. 
Trzeba zachować dużą ostrożność przy użyciu, nie można używać bo kiedy ma się otwarte lub niezagojone rany, czyli nie każdy może sobie pozwolić na użycie żelu. 


Mam nadzieję, że post Wam się spodobał. Jest to chyba jeden z najdłuższych, jak nie najdłuższy post jaki kiedykolwiek dodałam. 
Zachęcam do komentowania i obserwowania, odwdzieczę się! ❤
0

2 komentarze: