środa, 31 stycznia 2018

,,Hopeless'' C. Hoover (recenzja) + krótka informacja

HEJ!
Z racji tego, że mam ferie i obiecałam, że w tym okresie pojawi się więcej postów na blogu- to oto jestem! Zaczynam pisać tą recenzję, a już wiem, że niedługo pojawi się kolejna. Także wyczekujcie! Ale dobra przejdźmy do sedna sprawy...
Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją książki, którą zawsze chciałam przeczytać. Książki, która dała mi wiele do myślenia. Książki, która mnie poruszyła.
Jak widzicie w tytule notki jest to książka ,,Hopeless'' autorstwa Colleen Hoover. Powieści tej pisarki są względnie popularne i lubiane. Powiem szczerze, że interesowały mnie pozycję Hoover, ale jakoś nigdy nie miałam ,,okazji'' po nie sięgnąć. Najbardziej mojemu gustowi przypadła właśnie ta- ,,Hopeless''. Powiedziałam, więc sobie: ,,Dobra! Musisz ją w końcu nabyć. '' No i tak zrobiłam, jak można wyżej przeczytać, przypadła mi do gustu, ale więcej informacji niżej.





Opis: 

Czasem odkrycie prawdy może odebrać nadzieję szybciej niż wiara w kłamstwa.
To właśnie uświadamia sobie siedemnastoletnia Sky, kiedy spotyka Deana Holdera. Chłopak dorównuje jej złą reputacją i wzbudza w niej emocje, jakich wcześniej nie znała. W jego obecności Sky odczuwa strach i fascynację, ożywają wspomnienia, o których wolałaby zapomnieć. Dziewczyna próbuje trzymać się na dystans – wie, że Holder oznacza jedno: kłopoty. On natomiast chce dowiedzieć się o niej jak najwięcej. Gdy Sky poznaje Deana bliżej, odkrywa, że nie jest on tym, za kogo go uważała, i że zna ją lepiej, niż ona sama siebie. Od tego momentu życie Sky bezpowrotnie się zmienia.

Cytaty: 

• ,,Jedną z rzeczy, za które kocham książki, jest to, że dzieli się w nich ludzkie losy na rozdziały. To niesamowite,    ponieważ nie można tego zrobić w prawdziwym życiu. [..] Niezależnie od tego, co się dzieje, życie toczy się     dalej, czy ci się to podoba, czy nie, i nigdy nie możesz pozwolić sobie na to, żeby się zatrzymać i po prostu     złapać oddech.'' 

• ,,Nie będę życzyć sobie idealnego życia. Rzeczy, które przewracają cię w życiu są testami, zmuszają cię do   wybrania pomiędzy poddaniem się i leżeniem na ziemi, a otarciem kurzu i powstaniem jeszcze wyżej niż stałeś   zanim zostałeś przewrócony. Wybieram stanie wyżej.''

• ,,Niesamowite co może zrobić Twojemu sercu brzmienie głosu, za którym tak się tęskniło.''

• ,,Wmawiam sobie, że to był tylko zły sen, i oddycham. Oddycham po to, żeby się upewnić, że jeszcze żyję,   ponieważ to wcale nie wygląda na życie.''





Moja opinia: 

Jak już pisałam na początku, książka mnie poruszyła. Dlaczego? Aby to w pełni zrozumieć musielibyście ją przeczytać. Nie chcę robić niepotrzebnych spojlerów. 
Powieść porusza bardzo ważny problem i tutaj nie mogę napisać jaki, bo zdradziłabym fabułę. Uczy nas radzenia sobie z ciężką przeszłością i w pewnym sensie akceptacji tego co się stało. Momentami bardzo smutna i płaczliwa, ale z nadzieją na lepsze jutro. Jest to pewna część odpowiedzi na pytanie, które zadałam wyżej. (Dlaczego, mnie poruszyła?) 
Ta pozycja zdecydowanie należy do takiej grupy książek, które po przeczytaniu zmieniają coś... coś w nas. Zostają gdzieś w głowie i często wracają do naszych wspomnień. 
Po przeczytaniu byłam tak poruszona, że ciężko było mi sięgnąć po inną książkę.  
Cóż bym mogła innego napisać? 
Po prostu cudowna. 





Na koniec chciałabym podzielić się z Wami pewną informacją... 
14 lutego wyjdzie nowe wydanie cyklu ,,Pułapka uczuć'' C. Hoover. 
Tutaj macie więcej informacji oraz wyglądy okładek: 

Informacja prasowa









Zachęcam do zapoznania się z tymi książkami. 
To byłoby na tyle. 
Dajcie znać w komentarzach, czy czytaliście ,,Hopeless'' albo, którąś z wyższych pozycji. ;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz