środa, 24 maja 2017

Początki

HEJ!
Zawsze pierwszy post wydaję się najtrudniejszy, bo jak zachęcić kogoś żeby pozostał z Tobą?
To bardzo trudne zadanie, ale zrobię co w mojej mocy, aby zatrzymać Cię jak najdłużej!

O czym tak właściwie będzie mój blog?
*Jak wskazuje sama nazwa life.by.karo będzie on o wszystkich rzeczach, które towarzyszą mi w życiu, nie jestem w stanie przytoczyć wszystkich ale min. recenzje kosmetyków, recenzje książek, fotografia... Od roku prowadzę tzw. instabloga tam macie obraz mojej działalności:  https://www.instagram.com/life.by.karo/  ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA!

Pewnie jak to czytasz zastanowisz się dlaczego nie piszę nic o swoim wyglądzie, nie dodałam żadnego mojego zdjęcia, zrobiłam tak ponieważ uważam, że to nie wygląd jest najważniejszy w blogu, tylko treść którą mamy do przekazania i tego będę się trzymać. Możesz być tego pewny/a.

Powiem szczerze, że zawsze chciałam prowadzić bloga, ale nigdy nie miałam odwagi do zaczęcia, teraz dostałam jej zastrzyk i oby działał jak najdłużej!

1 komentarz: