sobota, 4 listopada 2017

,,Wybory Niny'' A. Kekus

HEJ! 

Ostatnio bardzo rzadko pojawiają się posty, ale staram się w miarę możliwości jakieś wrzucać.
Dzisiaj o książce pt. ,,wybory Niny'' autorstwa Anny Kekus.




Opis: 
Floryda. Wybory do lokalnych władz i wielka miłość, która nie podlega głosowaniu. Nina, zagubiona emigrantka znad Wisły, poznaje Daniela, miejscowego playboya i początkującego polityka, pracującego w sztabie kandydata na burmistrza. Chłopak, żeby stać się w oczach wyborców człowiekiem godnym zaufania, musi się ustatkować i ożenić. Dlatego proponuje Ninie układ - małżeństwo na pokaz. Wkrótce jednak zaczyna kiełkować między nimi prawdziwe uczucie. Czy amerykański bon vivant okaże się godny zaufania? Czy dziewczyna z przeszłością nie stanie się dla niego ciężarem? Czy w świecie bezwzględnej walki politycznej jest miejsce na wielki romans, który skończy się happy endem?

Moja opinia:  
Jestem naprawdę szczęśliwa, że miałam okazję sięgnąć po tą książkę! Przeczytanie mi jej zajęło chwilkę, nie odczułam odcinka czasu, od otworzenia jej do zamknięcia. Czyta się ją zarówno szybko jak i przyjemnie. 
Podoba mi się styl jakim napisała ją autorka, nie rozdrabniała się w szczegóły, nie przedłużała wątku zbyt długo i niepotrzebnie. To jest naprawdę fajnie, ponieważ sami możemy wykreować sobie co stało się w nieopisanych szczegółowo momentach. Fabuła książki bardzo mnie zaciekawiła, a bohaterowie zaintrygowali. Każdy z nich jest inny, ciekawy na swój sposób. 
Reasumując książka jest warta przeczytania
Skala:  9/10





Dziękuję bardzo Wydawnictwu Lira za możliwość przeczytania książki!
---> [LINK]




Czytaliście tą książkę? Podobała Wam się? Piszcie koniecznie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz