sobota, 27 stycznia 2018

Dermo system, czyli demakijaż z DELIA COSMETIC

HEJ!
Po dłuższej nieobecności przychodzę do Was w końcu z postem na temat kosmetyków do demakijażu od Delia.
Dobre oczyszczenie twarzy jest bardzo ważne, warto jest nabyć kosmetyki, z którymi nie będzie to kolejna stracona minuta, tylko takie, dzięki którym podejście do codziennej pielęgnacji zmieni się na lepsze. Ja chyba odkryłam take cuda!




Żel do mycia twarzy i okolic oczu




Od producenta: 
  • zmywa makijaż
  • usuwa nadmiar sebum
  • nawilża i odśweża
  • nie szczypie w oczy 
  • nie zwiera: mydła, silikonów, alkoholu 
Moja opinia: 
Żel sprawdził się u mnie bardzo dobrze. Z chęcią przyjęłam go do swojej codziennej pielęgnacji twarzy. Ma dobrą konsystencję i łatwo się go stosuje, ułatwia to pompka do pobierania kosmetyku. Żel dobrze się pieni i oczyszcza resztę makijażu. Zapach ma odświeżający, nie drażniący. 




Woda micelarna do twarzy i okolic oczu 





Od producenta: 
  • błyskawicznie oczyszcza
  • nie szczypie w oczy
  • nawilża, koi i daje uczucie komfortu
  • nie ściąga skóry
  • nie podrażnia!
  • nie wymaga użycia wody
  • jest odpowiednia dla każdego typu cery
  • zawiera: alantoinę, D-panthenol, ekstrakt z ryżu, kompozycję zapachową bez alergenów
  • nie zawiera: alkoholu, silikonów, parabenów, barwników
  • Moja opinia: 
  • Woda jest jednym z ulubieńców tej serii. Szybko usuwa makijaż, nie sprawiając przy tym kłopotów. Łatwo się ją stosuję, a oczyszczanie z nią twarzy staje się przyjemnością. Jej zapach jest miły, odświeżający. 



Olejek hydrofilowy do mycia i oczyszczania twarzy i okolic oczu 



  • Od producenta: 
  •  oczyszcza i pielęgnuje
  •  intensywnie nawilża
  •  nie ściąga skóry
  •  nie podrażnia!
  •  nie szczypie w oczy
  •  odpowiedni dla każdego typu cery, nawet tłustej
  •  nadaje się do życia z wodą (do wytworzenia piany) lub bez (na wacik)
  •  zawiera: olej migdałowy, olej arganowy, olej słonecznikowy, witaminy A i E, kompozycję zapachową   bez alergenów
  •  zawiera: alkoholu, silikonów, parabenów, barwników
  • Moja opinia: 
  • Niestety olejku użyłam tylko raz, ponieważ mam tłustą skórę i takie kosmetyki są nie dla mnie. Na razie leży i czeka na odpowiednią porę. 



  • Płyn dwufazowy do demakijażu okolic oczu i ust 




Od producenta: 
  • nie szczypie w oczy
  • błyskawicznie oczyszcza
  • nawilża i wygładza
  • nie podrażnia!
  • jest odpowiedni dla każdego typu cery
  • zawiera: pielęgnujący kompleks lipidowy
  • nie zawiera: alkoholu, parabenów, kompozycji zapachowej
  • Moja opinia: 
  • Płyn dobrze radzi sobie ze zmywaniem nawet mocnego makijażu. Bez większych problemów pozbywa się tuszu, czy cieni do powiek. Jeśli chodzi o szminki, czy pomadki efekt jest tak samo dobry. 



Hipoalergiczny płyn dwufazowy do demakijażu 




Od producenta: 
  • usuwa makijaż
  • oczyszcza i nawilża
  • nie szczypie w oczy
  • nie podrażnia!
  • jest odpowiedni dla cery wrażliwej ze skłonnością do alergii
  • zawiera: pielęgnacyjny kompleks lipidowy, olej marula, ekstrakt ze świetlika
  • nie zawiera: alkoholu, parabenów, kompozycji zapachowej
  • Moja opinia: 
  • Płyn skutecznie oczyszcza skórę, po użyciu pozostawia lekko oleistą powłokę na twarzy, która szybko się wchłania i sprawia, że skóra staje się gładka. 



Mleczko do demakijażu twarzy i okolic oczu 




Od producenta: 
  • błyskawicznie oczyszcza
  • nie szczypie w oczy
  • nawilża, koi i daje uczucie komfortu
  • nie ściąga skóry
  • nie wymaga użycia wody
  • jest odpowiednie dla każdego typu cery
  • zawiera: ekstrakt z ryżu, alantoinę, naturalną betainę, olej bawełniany
  • nie zawiera: alkoholu, silikonów, barwników
  • Moja opinia: 
  • Jego konsystencja jest bardzo lekka kremowa. Bez podrażnienia, lekko usuwa każde zanieczyszczenie z twarzy. Jest przyjemne w użyciu. Po oczyszczeniu twarzy, zapewnia miłe uczucie gładkości i odświeżenia. 


Mgiełka tonizująca do twarzy, szyi i dekoltu 




Od producenta: 
  • przywraca naturalne pH skóry
  • przygotowuje skórę do przyjęcia składników aktywnych kremu lub serum
  • nie ściąga skóry
  • jest odpowiednia dla każdego typu cery
  • zawiera: ekstrakt z aloesu, alantoinę, ekstrakt z lukrecji, naturalną betainę i kompozycję zapachową bez alergenów
  • nie zawiera: alkoholu, silikonów i parabenów
  • Moja opinia: 
  • Bardzo dobrze i przyjemnie odświeża skórę twarzy. Po użyciu czuję orzeźwienie. Nie podrażnia, nie sprawia dyskomfortu. Jednym minusem, który zauważyłam jest to, że trudno mi dozować mgiełkę na twarz, nie wiem czy z moim spryskiwaczem jest coś nie tak, czy jest tak w każdym kosmetyku... 



To by było na tyle. Wiem, że się nie rozpisywałam przy mojej opinii przy kosmetykach, ale wszytko możecie przeczytać na tyłach opakowań na zdjęciach, więc bez sensu było by pisać to samo. ;) 


Znacie te kosmetyki? Sprawdziły się u Was? Piszcie koniecznie! :) 

DZIĘKUJĘ DELIA COSMETICS za możliwość przetestowania tej linii kosmetyków. <3



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz